23 Temmuz 2014 Comments 2 0 418 Görüntülenme

Kumdan Yapıldığına İnanılmayacak 13 Kale

Sahile gidince eline kovanı alırsın içini kumla doldurup kendi çapında bir kale yaparsın, anlarım ama bunlar öyle bir kovayla yapılmış şeylere benzemiyor. Hani ben gitsem sahile kova kullanmadan ne kadar yapabilirim diye düşünüyorum da bir şey çıkmıyor. Adamlar çıkarmış yani bize de ” bol yağışlı günler ” demek düşer 🙂

 

#1 Ameenooo

kepatmeretezes_hu_Monk934x

 

#2 Bak şimdi hocam buraya da bi merdiven atıcam sana. Mis. Kaça mı? Parada anlaşırız. 

kepatmeretezes_hu_Mosque934x

 

#3 Kumdan Brezilya

kepatmeretezes_hu_Rio934x

 

#4 Konyaaltı Belediye’mize hayırlı uğurlu olması dileğiyle.

kepatmeretezes_hu_WorldsTallestSandyCastle934x1

 

 #5 Işıklandırma da yapmışlar. Vay anasını.

Lit-Castle-934x

 

#6 Yüzüklerin efendisini burada çekeceklerdi. Yıkılır dedim izin vermedim.

Sand-Sculpture-Festival-in-Blankenberge-3-620x1

 

#7 Ejder de aynı şekilde. Yüzüklerin efendisinden istediler. Anlaşmanın ortasında Adobe, After Effects’i çıkardı.

ü

 

#8 Bir peribacaları edasıyla 🙂

Belgium-Festival-620x

 

#9 

Fairy-Palace-620x

 

#10 Bir de baktım ki kendi arabam üzerime geliyor. “Aman tanrım!” dedim.

kepatmeretezes_hu_Atlantis934x

 

#11

kepatmeretezes_hu_Bridges934x

 

#12 Polat Alemdar’ın sahilde herkesten gizlediği köşk.

kepatmeretezes_hu_HotelCastle934x

 

#13 

kepatmeretezes_hu_HumptyDumpty934x

 

 

Bu da benim kalem, nasıl ama 😀

10410901

 

 

Önceki Yazı Kedileri Uzak Tutmanın Yolları
Sonraki Yazı İsmi Koyulurken Beyin Fırtınası Yapılmamış 12 Şey

Yazar Hakkında

İlginizi Çekebilir

İsmi Koyulurken Beyin Fırtınası Yapılmamış 12 Şey

Şimdi ürün çıkarırken marka hakkında milyon tane insanın  fikri alınıyor. Ama önceleri öyle miymiş. Adam bakmış alete. Aklına ilk gelen ismi koymuş. Belki hayatımızın bu kadar içinde olacağı bilinseydi daha

Sinema 1Comments

En İyi Dövüş Ustası Aktörler

Dövüş filmleri hayranı olarak aklıma bir şey geldi.Yahu bildiğimiz tüm aktörler yaşlı dede oldu.Hepsi 50-60 yaşlarında ve maalesef eskisi gibi yeni aktörler yok. İnternetten dövüş ustası aktörler diye aratınca karşıma

Hayal Gibi Mekanlar

Danxia Arazi Şekilleri Jeolojik Parkı | ÇİN Çizgi film stüdyolarına düştüğünüzü sanmayın. Çin’deki bu deli dağ oluşumu gerçekten var. Şu ışınlanmayı artık bulsalar da kaçıp kaçıp gitsek. Öteki türlü çok

2 Comments

  1. mesut
    Temmuz 27, 02:09 Reply

    sondaki gerçekten iyiymiş :D:d

Mesaj Yazın